חדש

מזותרפיה לטיפול בנשירת שיער: איך זה עובד?

מזותרפיה לטיפול בנשירת שיער

מזותרפיה ידועה בדרך כלל בתור טיפול לעור הפנים אך קיים גם טיפול המותאם לשיער ולמעשה מחזק את השיער ומונע נשירה. מזותרפיה לשיער הוא למעשה טיפול פולשני אך מינימלי שכולל הזרקה של תמציות צמחים שהינן טבעיות, חומרים מזינים נוספים וגם וויטמינים ישירות אל עור הקרקפת על מנת לקדם צמיחת שיער מיטבית והפחתה של נשירת שיער. זוהי שיטה מהפכנית ואיכותית המעידה על תוצאות איכותיות ולכן לא מעט אנשים מבקשים לטפל באמצעותה, נשים וגברים. הנה כל מה שחשוב שתדעו על שיטה זו ועל מדוע היא יכולה לשנות לכם את החיים.

מהם היתרונות בתהליך מזותרפיה לטיפול בנשירת שיער

שיער הוא כוח. הוא לא רק מראה לנו שהמראה שלנו משתנה באמצעות העיצובים השונים אלא גם מעיד על מצב בריאותי איכותי או פחות. כאשר השיער חלש, שבור, נפול יבש ונושר זוהי מראה ישירה על המצב הבריאותי שלנו ואילו כאשר השיער צומח מהר, חזק, מלא ברק, חיוני ומלא זה מראה שהגוף מקבל את כל סוגי המזון שהוא צריך, הוויטמינים, וזרימת הדם שלנו בגוף תקינה וטובה. טיפולים ישירים המאפשרים לגוף לקבל את מה שהוא זקוק ברמה הטבעית הם טיפולים איכותיים המביאים ליתרונות רבים ולא משפרים רק את מראה השיער ברמה האסתטית אם כי גם את המצב הגופני בד בבד לטיפול עצמו וזהו כבר יתרון משמעותי.

מזותרפיה היא למעשה טיפול בו משתמשים עשרות שנים לטיפול במצבים קוסמטיים וגם רפואיים מגוונים. הטיפול הכולל הזרקה של תערובת מינרלים, וויטמינים וחומרים נוספים אל תוך הקרקפת מאפשר הזנת הגוף ועוררות של זקיקי שיער ותוך כך גם הטיפול גורם לצמיחת שיער בריאה וחזקה. לטיפול זה מגוון של יתרונות, הנה היתרונות המרכזיים שבהם:

  • שיפור מרקם השיער
  • הגדלת עובי השיער
  • הפחתת נשירה
  • אין צורך בניתוחים
  • אין סיבה להשתמש בתרופות
  • טיפול טבעי
  • קל להחלמה
  • התאמה אישית לצרכי השיער
  • מטפל גם בחוסר איזון הורמונלי

איך התהליך עובד?

התהליך של מזותרפיה לטיפול בנשירת שיער עובד בכך שהקרקפת מקבלת הזנה על ידי תהליך פולשנות זעיר של חומרים מעורבים המעוררים את זקיקי השיער ותוך כך מקדמים צמיחת שיער, חיזוק השיער ושיפור הבריאות הכללית וגם מראה השיער. השיער יכול להינזק בשל מגוון סיטואציות החל מגנטיקה, שינוי הורמונלי, הזדקנות או מתח, תזונה לקויה, אורח חיים לא בריא, בריאות שאינה תקינה ועוד. אספקת החומרים הללו מאפשרת לגוף לקבל את כל מה שהוא זקוק על מנת לשפר את זרימת הדם, לייצר צמיחת שיער מחודשת, לברוא שיער חיוני וחזק ואף להפחית דלקות. לא כולם יודעים זאת אך דלקות הם הגורם השכיח ביותר לנשירת השיער או לדלילות. דלקות גורמות לפגיעה בזקיקי השיער ולשיבוש מחזור צמיחתו וזריקות המזותרפיה מאפשרות לסייע בהפחתת הדלקות. כאשר אתם פונים אל טיפול זה חשוב שתעשו זאת אצל הטובים ביותר על מנת שבאמת תקבלו את התוצאות המיטביות, להתאמה האישית יש כאן השפעה מהותית על הצלחת הטיפול.

האם מדובר בטיפול שהינו חד פעמי?

לא מדובר בטיפול שהינו חד פעמי וחשוב לדעת זאת. מזותרפיה לטיפול בנשירת שיער הוא טיפול שכולל סדרת מפגשים בהפרשים של כמה שבועות על מנת שהתוצאות תהיינה טובות. כמובן שסדרת הטיפולים נקבעת בהתאם להתאמה האישית, נשירת השיער וחומרת המצב ברמה האישית של כל מטופל ומטופלת. מזותרפיה היא לא פתרון מהיר, מדובר בטיפול חשוב שיש בו סדרה כוללת של טיפולים המביאים לתוצאות אך התוצאות יכולות להגיע גם חודשים לאחר הטיפול וכמובן שזה מאד אינדיבידואלי. חשוב לשמור על רצף הטיפולים ועל סבלנוות.

אל תוותרו על מקצועיות, כאשר מדובר על הבריאות שלכם אין פשרות

החלט על מזותרפיה לטיפול בנשירת שיער היא החלטה שחייבת לבוא לאחר התייעצות אישית עם אנשי מקצוע המוסמכים לטיפול ולהתאמה האישית של סדרת הטיפולים כי כאשר מדובר על הבריאות שלכם חשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר. בין אם אתם זקוקים לטיפול השתלת שיער על צלקות ובין אם לטיפולים אחרים בתחום השתלות השיער, קליניקת DNG היא מהקליניקות המובילות בתחום נשירת שיער ועם מעל 8 שנים של ניסיון, מעל 3200 מטופלים וצוות של 20 אנשי מקצוע מיומנים המעניקים שירות אדיב אתם ללא ספק בידיים מקצועיות. צרו קשר כבר כעת ליחס חם ואישי, שקיפות מלאה ותיאום ציפיות. מגיע לכם חיים טובים ואיכותיים עם תחושה פנימית וחיצונית טובה. אצלנו תקבלו טיפול ברמה של 5 כוכבים.

 

מחבר

MasaSEO

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ד”ר קרולינה נלינגר
    איך אני יכולה לעזור לך ?
    ד”ר קרולינה נלינגר
    שלום 👋

    איך אני יכול לעזור לך?
    15:05
    התחל שיחה
    השאר פרטים ונחזור אלייך תוך כמה שעות