שאלות ותשובות

יש לך שאלה ?
אנחנו פה בשביל לעזור לך

מהי נשירת שיער מוגברת?

אחד מכל ארבעה גברים יתחיל לסבול מנשירה מוגברת כבר בשנות העשרים, כאשר בשנות הארבעים, הבעיה כבר מהווה את נחלתם של אחד מכל שני גברים. את הזיהוי הראשוני של נשירה מוגברת, ניתן לבצע על ידי העברת היד על השיער או בדיקה של הכרית – כאשר אם מגלים בכל בוקר מחדש שיערות רבות על גביה, כנראה חברים, שיש לכם נשירת שיער מוגברת.

מה עליי לעשות אם אני מבחין בנשירת שיער מוגברת?

כיום קיימים לא מעט פתרונות להאטת הנשירה או לטיפול בה. אבל כדי שתדעו באיזה טיפול לבחור, אנו ממליצים לתאם פגישת ייעוץ מקצועית, במטרה לזהות את מקור הנשירה. בפגישת הייעוץ יאסף מידע בעזרת שאלון ייחודי, ייערכו בדיקות שונות ונאבחן בעזרת ציוד מתקדם את נשירת השיער וצפיפותו. לאחר האבחון, נציע פתרונות אפשריים ואמצעים לעכב את הנשירה.

באיזה גיל ניתן לעשות השתלת שיער?

מומלץ לחכות לגיל 25, הן כאשר מדובר בגברים והן כאשר מדובר בנשים.זאת מכיוון שעד גיל 25 הגוף ממשיך להשתנות באופן דרסטי כך שייתכן שהליך ההתקרחות ימשיך ועל כן חבל לעבור השתלה ולאחר מכן לגלות כי יש לחזור על התהליך פעם נוספת.

אני עדיין צעיר מדי להשתלה אבל בעיית ההתקרחות מפריעה לי, מה עליי לעשות?

כדי שהטיפול יצליח בפעם אחת ועל הצד הטוב ביותר, יש להיעזר בסבלנות ולהבין שרצוי לפנות אל עבר פתרונות חלופיים זמניים עד שתשיגו את שיער החלומות שלכם. תוכלו לעשות גלח, לסדר את השיער בצורה שתכסה את הפער ולהשתמש בתכשירים שיצרו אשליה של עיבוי. יכול להיות שפתרונות אלו ממש לא מספקים אתכם כרגע אבל חשוב לזכור כי הכל זמני.

מדוע רבים בוחרים לעשות את התהליך בטורקיה?

לפני מספר שנים, כאשר פרוצדורת ה-FUE להשתלות שיער הייתה עדיין בתחילת דרכה היא תומחרה במחיר גבוה לטיפולים שנעשו בארץ. כתוצאה מכך, רבים שקלו לטוס למדינות אחרות על מנת להוזיל עלויות. היום הודות לטכנולוגיה שהלכה והשתכללה, הטיפול בישראל הפך לנגיש.

האם מומלץ לעשות את הטיפול בארץ או בחו"ל?

למרות הפשטות היחסית בה אנו מבצעים את ההשתלה בקליניקה, השתלת שיער הינה הליך רפואי פולשני ולכן עדיף לעשות את הטיפול בארץ, בליווי של צוות מנוסה עם הוכחות להצלחה בשטח וכתובת אליה ניתן לפנות גם בחלוף השנים.

מדוע לבחור ב-DNG?

מעבר לניסיון הרב שלנו בטיפולים מהסוג הזה, אנו מעסיקים צוות של טכנאיות מנוסות בהובלת ד"ר קרולינה נלינגר. הצוות שלנו מקפיד לשלב בין מקצועיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ליחס חם ועוטף למטופלים כך שנלווה אתכם יד ביד בדרך אל עבר הגשמת החלום של השיער המושלם.

אולגה גיל

אולגה גיל

טכנאית בכירה
אנה בינגו

אנה בינגו

טכנאית בכירה
ד

ד"ר קרולינה נלינגר

ד"ר מוסמך לטיפולי FUE
גל שני

גל שני

מנהל הקליניקה

זה הזמן שלך
להראות איך שחלמת בלי כאבים

אנחנו מזמנים אותך להצטרף למשפחה שלנו ולהנות
מטיפול אישי ותוצאות מהירות

מוטה גור 7, פתח תקווה

הכתובת שלנו

medicaldng@gmail.com

תרגישו חופשי לכתוב לנו במייל

03-7226477

מענה מהיר ואדיב

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ד”ר קרולינה נלינגר
    איך אני יכולה לעזור לך ?
    ד”ר קרולינה נלינגר
    שלום 👋

    איך אני יכול לעזור לך?
    15:05
    התחל שיחה
    השאר פרטים ונחזור אלייך תוך כמה שעות