השתלת שיער סינטטי

כולם חולמים על שיער שופע ובריא, אך לא לכולם החלום הזה מגיע ומתגשם באופן טבעי. ישנם אנשים שהשיער שלהם הופך עם השנים לדליל מאד ואף מגיעים להתקרחות מלאה. לא מדובר כאן רק בגברים או רק בנשים אם כי גם בגברים וגם בנשים ולכן חשוב להכיר את התהליך שמתאים לכולם ויכול להגשים את חלום השיער השופע במהירות וללא תהליכים פולשניים המצריכים החלמה ארוכה כלל. השתלת שיער שהינו סינטטי מביאה לפתרון מודרני עבור אנשים המתמודדים עם נשירת שיער ולא מעוניינים לעבור השתלת שיער בשיטות אחרות. מי האנשים המתאימים לתהליך של השתלת שיער מסוג סינטטי, איך בוחרים את השיטה הטובה ביותר ומאיפה מתחילים? כל התשובות כאן.

מי זקוק להשתלת שיער סינטטי

אנשים שפונים להשתלת שיער סינטטית עושים זאת לרוב לאחר הערכה של אפשרויות אחרות לשיקום השיער. האנשים שלרוב פונים לתהליך זה הם אנשים שלא מתאימים להשתלת שיער שאינו סינטטי בשל חוסר בשיער מתאים, אנשים המחפשים תוצאה מיידית ולמראה שיער מלא ובריא במהירות ואנשים להם מטרה ספציפית ובמראה מסוים, או צפיפות שיער שאולי לא ניתן להשיג באמצעות השתלת שיער טבעית עשויים לבחור באפשרויות של השתלת שיער שהינו סינטטי.

למה חשוב לעשות את התהליך בליווי מקצועי ומהטובים ביותר

בכל תהליך הקשור לאסתטיקה היינו רוצים לבחור את הטוב ביותר. ממש כפי שאנחנו בוחרים את הרופא הטוב ביותר, המנתח הטוב ביותר או כל איש מקצוע שמתמחה בתחומו גם כאשר מדובר על השתלת שיער סינטטי נרצה את המומחים בתחום, והנה מספר סיבות לכך:

  • הפחתת סיכונים – השתלת שיער שהינו סינטטי זה תהליך בו ישנם סיכונים ספציפיים, כולל זיהום ותגובות קרקפת. מומחים מנוסים ומיומנים בתחום יוכלו לבצע את התהליך תוך מזעור סיכונים אלו באמצעות טכניקות סטריליות וטיפול הולם.
  • תוצאות במראה טבעי – המומחיות של המטפל ממלאת תפקיד מרכזי בהבטחת השילוב של השיער המושתל בצורה חלקה עם השיער הטבעי, תוך השגת מראה טבעי ומושך אסתטית.
  • תמיכה לאחר ההליך – מרפאות בעלות מוניטין מציעות טיפול ותמיכה מקיפים שהינם חשובים לניהול כל סיבוך פוטנציאלי ולהבטחת אורך החיים של ההשתלה.

מהם היתרונות של השתלת שיער סינטטי?

השתלות שיער סינטטי מציעות מספר יתרונות, מה שהופך אותן לאופציה אטרקטיבית עבור אנשים רבים ובשל מגוון של סיבות. ראשית ישנה נראות מיידית של תוצאות שזהו יתרון מרכזי המאפשר שינוי מיידי במראה החיצוני. מעבר לכך, המטופלים יכולים לבחור את האורך, הצבע והסגנון של השיער הסינטטי, מה שמאפשר מראה מותאם אישית העונה על רצונותיהם.

עבור אנשים עם נשירת שיער נרחבת שבהם השתלות של שיער טבעי אינן כדאיות, שיער סינטטי מציע פתרון להחזרת השיער המלא ובנוסף לכך בניגוד לשיער טבעי שעשוי לדרוש טיפולים מתמשכים לשמירה על צפיפות וצמיחה, שיער סינטטי שומר על מראהו ללא צורך בהתערבויות נוספות.

מהי שיטת DHI להשתלת שיער סינטטי?

שיטה זו היא מהמבוקשות להשתלת שיער כאשר שמה נגזר מראשי התיבות Direct Hire Implant. בשיטה זו בניגוד לשיטות הקלאסיות ההשתלה מתבצעת באמצעות מחט מיוחדת בה מוטענים כל שתלי השערה מראש. השיטה מאפשרת הכנה מוקדמת לתהליך כאשר אין צורך לגלח את אזור ההשתלה, ובהחדרת השערה אל השקיק באמצעות העט המיוחדת. אמנם נשמע שזוהי שיטה פשוטה אך היא מצריכה רופאים מיומנים ובעלי ניסיון ומומחיות בתחום זה. ההחלמה מהשתלת השעיר בשיטה זו מהירה, אינה פולשנית ומתאימה כמעט לכולם.

אל תוותרו על איכות ומקצועיות ברמה גבוהה

השתלת שיער סינטטית מציעה אלטרנטיבה מבטיחה עבור אלה שאינם מסוגלים לעבור הליכי שיקום שיער טבעי או מחפשים תוצאות מיידיות הניתנות להתאמה אישית. עם זאת, אין להקל ראש בחשיבות של בחירת מטפל מנוסה ובעל מוניטין, שכן בחירה זו משפיעה באופן משמעותי על הצלחת התוצאה ועל שביעות הרצון של המטופלים. קליניקת DNG בהנהלתה של ד"ר קרולינה נלינגר לה ניסיון של מעל 8 שנים בהשתלות שיער מעניקה שירות אדיב וסבלני לצד מקצועיות ברמה גבוהה ובאמתחתה צוות מיומן ומקצועי של טכנאים מנוסים. השיטות מאושרות על ידי משרד הבריאות ומתאימות לכל גבר או אישה הסובלים מהתקרחות ודלילות בשיער יכולים לעבור את הטיפול שהולך לשנות להם את החיים. בואו להגשים חלום, צרו קשר כבר כעת.

 

 

מחבר

MasaSEO

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ד”ר קרולינה נלינגר
    איך אני יכולה לעזור לך ?
    ד”ר קרולינה נלינגר
    שלום 👋

    איך אני יכול לעזור לך?
    15:05
    התחל שיחה
    השאר פרטים ונחזור אלייך תוך כמה שעות