חדש

איך אני יודע אם אני מתאים להשתלת שיער?

קודם כל ולפני הכל תמיד בשביל לקבל מידע נכון ומדויק, יש צורך באבחון רפואי בהתאמה אישית, אבל 90% מהגברים שמגיעים להתייעצות לצורך השתלה סובלים  מאלופציה אנדרוגנטית .(הורמון גברי שמשפיע על גדילת השיער) החלק החשוב באבחון הוא החלק של איזור התורם. איזור התורם בד"כ יהיה החלק האחורי ומצידי הראש . במקרים שאיזור התורם הוא מאוד דליל יהיה ניתן לקחת זקיקים מאיזור הזקן או לחליפין מאיזור החזה. תמיד יש לאבחן בצורה מדוקדקת ולהעריך בקפידה את איכות שיער התורם . אם אזור התורם גרוע ברוב המקרים נמליץ שלא לבצע השתלה . חשוב לדעת זקיקים שהוצאו לא יגדלו שוב אף פעם.

מאיזה גיל מומלץ לבצע השתלת שיער?

באופן כללי אין גיל ספציפי מומלץ.

מומלץ להיות מעל גיל 30: "בקרב לקוחות צעירים מגיל זה, רמת ההצלחה בהשתלה נמוכה מכיוון שהתהליך עדיין פעיל מאוד", מסבירה ד"ר נלינגר. מועמדים אחרים להשתלת שיער הם אנשים בכל גיל שיש להם צלקת פוסט-טראומטית.

  1. מהם סוגי הטכניקות הקיימות ומה ההבדל בניהן ?

כיום קיימות 4 שיטות השתלות שיער שונות .

שיטת FUT או ( Follicular Unit Strip SERGERY) FUSSהיא השיטה הוותיקה ביותר  בשיטה זאת נלקחת חתיכת סטריפ(חתיכת עור) מאיזור העורף ולאחר מכן טכנאיות מפרידות את הזקיקים מתחת למיקרוסקופ ולאחר"כ מכן שלב ההשתלה .

היתרונות : השתלה בזמן קצר בהרבה משאר השיטות , אין צורך בגילוח השיער,באופן יחסי לשאר השיטות שיטה זו זולה משמעותית.

החסרונות :כמות זקיקים מוגבלת ,פרוצדורה הרבה יותר פולשנית , יש צורך באנטיביוטיקה למספר ימים, יש צורך בהורדת תפרים מאיזור התורם,והכי חשוב נשארת צלקת באיזור אחורי של הראש.

השתלת שיער סינטטי-שיטה חדשה יחסית שמומלצת במקרים שאין אפשרות להשתלת שיער טבעי. בגלל חוסר איזור תורם רצוי.

בשיטה זו מחדירים שיער סינטטי סטיירילי עם שורש מדומה.

בממוצע ניתן להשתיל במקסימום 800-1000 שיערות. יש צורך בלקיחת אנטיביוטיקה למשך שבוע על מנת למנוע זיהומים.

בממוצע יש נשירה של בין 10-20% בשנה . ניתן עם הזמן לבצע השלמת שיערות חדשות. בגדול שיטה זו מומלצת במידה ואזלו כל שאר הפתרונות .

השתלת שיער בשיטת FUE ((Follicular Unit Extraction) שיטה זו היא השיטה המבוצעת בעולם .

 בשיטה זו מוציאים זקיקים מהאיזור התורם בעזרת מכשור ייחודי .

ולאחר מכן שלב ההשתלה.

בשיטה זו אין צלקות הנראות לעין, אין הליך החלמה ממשי . למעט גלדים קטנים שיורדים לאחר כשבועיים.

כמות זקיקים מירבית.בשיטה זו אפשר לקחת זקיקים מכל חלקי הגוף.

תוצאה של מראה טבעי ולא מלכותי.

השתלת שיער בשיטת DHI(Direct Hair Implan)

שיטת זו היא השיטה הכי חדשה שקיימת אך יש יתרונות וגם חסרונות

חסרונות:כמות זקיקים קטנה בפרק זמן ארוך, שיטת השתלה איטית בהרמה משיטות אחרות. בשיטה זו דרוש מיומנות מירבית של הרופא המבצע. מהסיבה שחייב דיוק בהחדרת הזקיקים על מנת לא לפגוע בזרירים הקיימים. וכמובן החיסרון הגדול ביותר הוא המחיר. מחיר השתלת DHI  יקר בכ50% משאר שיטות ההשתלה השונות.

יתרונות: היתרון הגדול אין צורך בגילוח הראש. החלמה מהירה יותר. ניתן לעבוד באיזור שקיימים בו מספר זקיקים גדול ללא אפשרות פגיעה בהם. קליטת זקיקים מהירה.

החדש ביותר וזה שמציע את התוצאות הטובות ביותר הוא מה שמכונה טכניקת FUE (Follicular Unit Extraction), בתנאי שהיא מבוצעת על ידי אנשי מקצוע מוסמכים (מנתחים). זה מורכב מחילוץ יחידות זקיקיות (השורשים) אחת אחת מאזור עם שיער (בדרך כלל אזור העקיפיטל, בין הכתר לעורף הצוואר), המכונה אזור התורם. לאחר מכן מושתלים זקיקים אלה במקומות בהם אין שיער (אזור מקבל), בדרך כלל קדמת הראש. "כל יחידה זקיקית מופקת באופן אינדיבידואלי ומתוך כל 1 עד 4 שערות נולדות", מסבירה ד"ר נלינגר.

3האם חובה לגלח את השיער בשביל לעבור השתלה?

 בשיטת DHI אין חובה לגילוח כל הראש למעט איזור התורם.

ב DNG מדיקל אנו מבצעים את השיטות המתקדמות ביותר שיש בשוק.

ניתן לבצע כמות זקיקים גדולה גם ללא גילוח.

צריך לקחת שבשיטת ללא גילוח זמן ההשתלה ארוך בהרבה משיטת FUE

  1. האם זה כואב?

מדובר בהליך זעיר, המתבצע בהרדמה מקומית, כך שהדבר היחיד שהמטופל מרגיש הוא דיקת ההרדמה הראשונית.

לאחר ההליך המושתל יחוש הרגשת גירוד באיזור המושתל.

אין כאב ממש לא בזמן ההליך ולא אחריו.

  1. כמה זמן נמשכת השתלה?

זה תלוי במספר הזקיקים שנדרש להשתיל, אך בין 6 ל -8 שעות ב DNGמדיקל  אנחנו עושים את זה ברוב המקרים  ביום אחד. בבוקר אנחנו מתחילים בשלב לקיחת הזקיקים  ובשעות אחר הצהריים אנחנו משתילים אותם "המקסימום זקיקים שניתן להגיע ביום אחד בשיטת FUE  הוא כ3000  זקיקים . במידה ויש צורך בכמות גדולה יותר  ניתן לעשות הליך של יומיים . במקרים מסויימים ניתן לעשות יום לאחר יום.

  1. איך אני יראה בימים שלאחר ההשתלה ?

בימים הראשונים ניתן להבחין בנפיחות קלה גם באיזור התורם וגם באיזור המושתל . לאחר כשבועים הגלדים יחלו ליפול באופן טבעי מאיזור המושתל .מהיום הראשון יש הוראות מפורטות איך להתנהג ובאיזה מוצרים צריך להשתמש בימי ההחלמה הראשונים.

  1. כמה זמן לוקח לשיער החדש לצאת?

"לאחר חצי שנה התוצאות הן, בממוצע, קרוב ל 50%, ולאחר שנה 100%", במקרים רבים ניתן להשיג תוצאות גלויות לאחר שלושה חודשים. "מיוחד אם מבצעים טיפולי  PRP (פלזמה עשירה בטסיות).

  1. האם כולם ישימו לב שביצעתי השתלה ?

לא, מכיוון שהשינוי אינו מיידי ,קצב הצמיחה הראשוני איטי יותר מאשר בזמן שלפני ההשתלה  , הזקיקים צומחים בהדרגה, תהליך הדרגתי מאוד שהתוצאה הסופית מתקבלת כשנה לאחר ביצועה.

  1. האם השיער החדש שצומח זהה לזה שיש לנו כבר או שיכול להיות הבדל במרקמים או בצבע ?

.השיער החדש צומח בדיוק כמו זה שכבר יש לנו, אך לעיתים נדרשת המתנה של מספר חודשים וקליטת הזקיקים באופן שווה. כך שמקרים מסויימים יהיו הבדלים קטנים שבקושי נראים לעין.

דרו הייס

  1. האם שיער מושתל זה לנצח? לאחר ההשתלה, שיער תמיד יצמח שם?

באופן עקרוני כן, אך צריך לא לשכוח שיש את הפעולה הטבעית בגברים בעלי עודף הורמון הידרוטסטוסטרון. שגורם לנשירת שיער טבעי.זאת הסיבה שאנו ממליצים על המשך טיפולי שימור כגון PRP ושימוש במינוקסידיל או פינסטריד (פרופסיה)

  1. כמה זה עולה

המחיר משתנה עם כמות הזקיקים והשיטה הנדרשת.

המחירים נעים בהשתלות שיער ב DNG מדיקל ישראל

בין 10,000 ל 16,000 להשתלת שיער.

מחבר

גל שני

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ד”ר קרולינה נלינגר
    איך אני יכולה לעזור לך ?
    ד”ר קרולינה נלינגר
    שלום 👋

    איך אני יכול לעזור לך?
    15:05
    התחל שיחה
    השאר פרטים ונחזור אלייך תוך כמה שעות