במאמר הבא נסביר בהרחבה על השתלת שיער FUE. אנחנו יודעים כי לא פעם המונחים הללו עלולים לבלבל ולכן אנחנו כאן, כדי להסיר כל ספק ועל מנת שנוכל לענות על השאלות שלכם. אם אתם סובלים מהתקרחות ואובדן שיער, יש לנו בהחלט מה לעשות כדי לשפר את המצב. כל מה שרציתם לדעת על התהליך, נמצא ממש כאן.

הטכניקה הפופולארית בעולם להשתלת שיער

יכול להיות כי שמעתם על השתלת שיער FUE בעיקר משום שלאורך שנים, זו הייתה הטכניקה אשר שינתה את החיים של אינספור ישראלים, בדרך להשתלת שיער בחוץ לארץ. התהליך כולל פתיחה של תעלות הקרקפת, בסכין מיוחדת, והחדרה של זקיקי שיער חדשים. מאיפה אנחנו מביאים את אותם זקיקי השיער? הזקיקים נלקחים מהגוף של המטופל, מהאזור התורם בגופו. למשל, מהעורף. אל דאגה, לא מדובר על פרוצדורה מסוכנת או כזו שעלולה להסב נזק חלילה.

היתרון המשמעותי של הפרוצדורה הוא בכך שאנחנו יכולים להטמיע מספר רב יחסית של זקיקי שיער בטיפול אחד. נכון, מדובר על טיפול ארוך יחסית, הנערך בתוך כמה שעות. קיימת האפשרות לפרוס את הטיפול על מספר מפגשים ויש אפשרות לקיים את התהליך ביום אחד ארוך. חשוב לקחת בחשבון את הנתונים הייחודיים לכל מטופל, בין היתר, מה מצבו הבריאותי, על מנת שנוכל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

החיים החדשים שלכם יתחילו בכל רגע

אנחנו כאן כדי לעשות את כל מה שאפשר בדרך לשינוי טוב ואמיתי. אנחנו יודעים, זה לא תמיד קל לצאת לדרך והרבה פעמים, המחשבה על השתלת שיער FUE מעוררת פחדים. זה מתחיל בחשש מהכאב ומסתיים בחשש בכל הנוגע לתקציב הדרוש. אבל, אנחנו פה בשביל להושיט לכם יד ולמצוא את הפתרון המתאים עבורכם.

קליניקת DNG היא קליניקה ייעודית להשתלות שיער מקצועיות עבור גברים ונשים מכל קשת החברה הישראלית. המנהלת שלנו, ד"ר קרולינה נליגר, מומחית בתחום ומי שתדאג לתת לכם את המענה המתאים עבורכם. לאורך כל התהליך נעשה כל מה שאפשר בשביל שתוכלו להרגיש בנוח ועל מנת שהתוצאות ידברו בעד עצמן.

השתלת שיער FUE

שיטת FUE

מה צריך לדעת על השתלות שיער? האם מדובר על פרוצדורה מסוכנת? מה ההבדל בין שיטת FUE ובין טיפול בשיטת DHI? על הכל נענה בהרחבה ממש עכשיו. קליניקת DNG מובילה את תחום השתלות השיער בישראל, כבר קרוב לעשור. לאורך השנים, זכינו לעבוד עם אינספור לקוחות ולעשות את המוטל עלינו, על מנת שלקוחות רבים, יהנו בחזרה ממראה שיער בריא ושופע. יש סיבות רבות לתופעה של איבוד שיער בגיל צעיר והתקרחות. אבל אנחנו לא עסוקים בנסיבות שהובילו אותנו למקום הזה, אנחנו עסוקים במתן פתרונות מתאימים עבור הלקוחות שלנו. אם אתם מעוניינים לצאת למסע הזה ביחד איתנו, כאן תמצאו תשובות לשאלות שלכם.

בשביל להגיע לפתרון, אנחנו צריכים להבין את הבעיה

אובדן שיער הוא למעשה סיטואציה בה הגוף מאבד שיער ולא מצליח להצמיח שיער חדש בפרק הזמן הדרוש. שיטת FUE היא ככל הנראה הטכניקה הוותיקה ביותר להשתלות שיער. מה שאנחנו עושים זה לקחת זקיק שיער בריא, ממקום אחר בגוף, אותו אנחנו טומנים בתוך הקרקפת. זה נשמע אולי פשוט, אבל עלינו לזכור כי על מנת שנוכל לקבל מראה של שיער בריא ושופע, אנחנו צריכים לא מעט זקיקים כאלו.

לכן, לפני שנוכל להתחיל בעבודה, עלינו לפתוח את תעלות הקרקפת בזהירות, בכלים המיועדים לכך, לאסוף את זקיקי השיער מחלק אחר של הגוף ובסוף, להטמיע את הזקיקים באופן מקצועי וזהיר.

עבור מי הטיפול מיועד?

בתחום הזה, של השתלות שיער, יש לנו טכניקות שונות המאפשרות לנו להגיע לתוצאות שיטת FUE נחשבת לטכניקה הוותיקה ביותר אמנם, אבל היא בהחלט לא מתאימה לכולם. ראשית, עלינו לעמוד את צפיפות שיער הגוף ולהבין כמה זקיקי שיער יש לנו לצורך הפרוצדורה. בנוסף, הרי שהתהליך נחשב יחסית פולשני והוא גם דורש מהמטופל לגלח את שיער ראשו לפני שנוכל לצאת לדרך. לכן, הטכניקה רלוונטית בעיקר עבור מי שמחפשים מענה להשתלת שיער בקרחת גדולה יחסית ולא למילוי חורים נקודתיים.

אנחנו מחכים לכם ממש עכשיו

בלי היכרות קרובה ובלי לבחון את המצב לאשורו, לא נוכל להמליץ על טיפול מתאים. בשביל זה, אנחנו זמינים בטלפון ובאתר ממש עכשיו.

מחבר

leos

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ד”ר קרולינה נלינגר
    איך אני יכולה לעזור לך ?
    ד”ר קרולינה נלינגר
    שלום 👋

    איך אני יכול לעזור לך?
    15:05
    התחל שיחה
    השאר פרטים ונחזור אלייך תוך כמה שעות