השתלת שיער לנשים

השתלת שיער? זה כבר מזמן לא שייך רק לגברים. אם את מרגישה שההתקרחות והנשירה פוגעות בביטחון העצמי שלך, כאישה – זה הזמן להפסיק להסס ולהתחיל לטפל!

את לא לבד, אין סיבה שתרגישי כך. דעי שכ-25% מהנשים מתחת לגיל 40 חוות הדלדלות שיער ברמה כזו או אחרת.

במקרה קיצון למשל, ישנן נשים שחוות התקרחות מקומית ומוחלטת.

השיער הוא אחד מסמלי הנשיות המובהקים ביותר וכאשר הוא נפגע מכל סיבה שהוא – מדובר בבעיה חמורה שמשפיעה רבות על איכות החיים.

למעשה, לא מדובר רק בבעיה פיזיולוגית בזקיקי השערה אלא פגיעה נפשית של ממש.

כזו שעלולה לערער את הדימוי העצמי והביטחון העצמי ולעוות את המציאות.

לך, כאישה, השתלת שיער יכולה להקנות מראה הרבה יותר טוב. את הדילול הזה כדאי לעצור עוד היום כי עם הימים הוא יילך ויחמיר ובסופו של דבר יצור נזק בלתי הפיך, וזאת בוודאות מוחלטת.

כיום קיימים בשוק גם טיפולים תרופתיים לנשירת שיער, אך לצערנו לא תמיד הם מובילים להקלה על נשירת השיער.

השתלת שיער היא טיפול שיפתור את הבעיה אחת ולתמיד! ממש כמו לטפל בבעיה מהשורש.

השתלת שיער אצל נשים

נשים רבות מספרות על תחושות קשות של בושה ואשמה, בנוגע למצב השיער שלהן. אנחנו רוצות להתחיל בכך שאין שום בושה בכך שאת סובלת מתופעות של התקרחות או דלילות של השיער. אובדן השיער יכול להתרחש משלל סיבות. גנטיקה, שינויים הורמונליים, מצב נפשי, תזונה לקויה, מחלות כרוניות, כל אלו רק חלק מהסיבות אשר עלולות להשפיע על מצב השיער שלך. אם את מעוניינת ליהנות ממראה שיער שופע ומלא חיים, אנחנו כאן כדי להגשים לך את החלום. השתלת שיער לנשים מתבצעת אצלנו, קליניקת DNG, על ידי צוות מקצועי, ברגישות ובדיסקרטיות מלאה.

רוצה לצאת לדרך? אלו השלבים אותם יש לעבור

אנחנו תמיד מתחילים את תהליך העבודה באבחון מסודר של המקרה. עלינו לקחת בחשבון את מצב השיער הקיים, להבין האם נעשו פעולות מקדימות לשימור השיער או לעידוד צמיחה שלא צלחו, אנחנו כמובן חייבים להבין האם המטופלת סובלת מבעיה הורמונלית או חלילה, לוקה במחלה. אנחנו רוצים להדגיש כי המטרה בתהליך של השתלת שיער לנשים היא לעזור לכן להרגיש יותר טוב, לעולם לא נעשה משהו שיפגע בבריאות שלכן. לאחר האבחון, נבחר בטכניקה המתאימה ביותר.

בדרך כלל, בקרב נשים, שיטת העבודה השכיחה ביותר היא השתלת שיער לנשים באמצעות תהליך DHI. במהלך הטיפול נאסוף זקיקי שיער בריאים מאזורים שונים בגוף, מהעורף למשל או מכל מקום אחר, לאחר מכן, באמצעות מחט קטנה ועדינה, נשתול בחזרה את זקיקי השיער החדשים בקרקפת שלך. הפרוצדורה נחשבת לא מאוד אגרסיבית ותהליך השיקום הוא בדרך כלל קצר מועד. אמנם, עלולים להיות כאבים, אבל בדרך כלל משכחי כאבים פשוטים יעזרו לך לעבור את תהליך ההחלמה.

אנחנו הולכים איתך את המסע הזה יד ביד

מהרגע בו את נכנסת בשערי הקליניקה, אנחנו לעולם לא נשאיר אותך לבד. השתלת שיער לנשים היא תופעה נפוצה הרבה יותר ממה שאת חושבת. אנחנו שמחים וגאים לעמוד בחוד החנית של תחום השתלות השיער בישראל ולסייע לאינספור נשים בכל שנה. אם יש לך שאלות ואם את מעוניינת להתחיל בתהליך האבחון, נשמח לדבר איתך עוד היום.

השתלת שיער לנשים

השתלת שיער נשים

אם את סובלת מתופעה של התקרחות או אובדן שיער, מכל סיבה שהיא, אנחנו כאן כדי להושיט לך יד. השתלת שיער נשים היא תופעה שכיחה הרבה יותר ממה שאת חושבת ואנחנו שמחים בכך שיש לנו את הכלים לסייע. יש הרבה סיבות לאובדן שיער בגילאים צעירים יחסית. תזונה לא מאוזנת, מחלה, מתח נפשי ועוד, עלולים להשפיע על מצב השיער שלך. נשים רבות מרגישות כי מצב השיער שלהן משפיע באופן ישיר על המראה שלהן ומכאן על הערך העצמי שלהן. איזה מזל זה לחיות בתקופה בה הטכנולוגיה עומדת לצידנו ויש לנו את הכלים לשפר את איכות החיים של נשים רבות, בכל יום מחדש. כל מה שרצית לדעת על השתלות שיער ולא היעזת לשאול, מופיע כאן.

האם הפרוצדורה מסוכנת או כואבת?

שאלה אשר עולה באופן קבוע בנוגע לתהליך של השתלת שיער נשים, אצלנו, בקליניקת DNG, היא האם מדובר על תהליך פולשני, כואב או מסוכן? התשובה היא לא. אמנם, בכל פעם מחדש, אנחנו חייבים לערוך אבחון מסודר כדי להבטיח כי נבצע את המלאכה בצורה הטובה ביותר, בהתאם למצבה של המטופלת, אבל בדרך כלל, מלבד כאב ראש בו ניתן לטפל באמצעות משכחי כאבים, את אמורה להרגיש בסדר גמור בתום הטיפול.

איך אנחנו מבצעים את הפעולה?

השתלת שיער נשים היא פשוטה יחסית, אנחנו בסך הכל לוקחים זקיקי שיער בריאים מאזור אחר בגוף, נקודה אותה אנחנו מכנים בשפה המקצועית: 'האזור התורם'. את זקיקי השיער אנחנו טומנים בחזרה בקרקפת, בנקודות בהן השיער הדלדל בצורה משמעותית. העבודה שלנו היא למצוא את הנוסחה אשר תאפשר לנו לראות תוצאות מצויינות בפרק זמן קצר יחסית. חשוב לזכור כי כל אחת היא אחרת. יש נשים עם שיער גוף מלא וצפוף יותר ויש נשים עם גנטיקה של שיער גוף דליל. יש נשים הסובלות מהתקרחות משמעותית ולעומתן, יש נשים אשר מילוי פשוט במקומות מסוימים, יענה על הצורך שלהן. כאמור, אנחנו יוצאים למסע רק אחרי אבחון מסודר ואחרי שהגדרנו ביחד את הציפיות שלנו מהטיפול.

אל תהססי, אנחנו כאן

את יכולה להרגיש יותר טוב עוד היום. אנחנו, הצוות של DNG, נשמח לענות לכל שאלה עוד היום.

מחבר

גל שני

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ד”ר קרולינה נלינגר
    איך אני יכולה לעזור לך ?
    ד”ר קרולינה נלינגר
    שלום 👋

    איך אני יכול לעזור לך?
    15:05
    התחל שיחה
    השאר פרטים ונחזור אלייך תוך כמה שעות