חדש

טרנדים וחידושים בתחום השתלת שיער בישראל

השתלת שיער בישראל

עולם השתלות השיער עבר מהפכה חדשנית בשנים האחרונות ולכן גם המודעות להשתלות שיער עלתה משמעותית בישראל. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לבצע השתלות שיער ולקבל תוצאות מדהימות. זהו הליך שכבר מזמן לא שמור לאנשים שהם רק אמידים או למפורסמים בלבד אלא לכל מי שמעוניין בו ובתהליכים חדשניים ואיכותיים שאינם משאירים עגמת נפש בסיום התהליך או גורמים לכאבים וסבל. כיום, החדשנות הפכה את השתלת השיער לבטוחה, נגישה ועם תוצאות מהירות. בואו לגלות מהן השיטות החדשניות ביותר להשתלת שיער בישראל.

השתלת שיער בישראל – איך מתקיים התהליך?

השיער צומח באמצעות זקיקים שנמצאים בשכבת העור, דרמיס. משם השערות צומחות בהתאם למבנה של השערה. תהליך של השתלת שיער הוא בעצם הליך שאפשר לקיים אותו גם על נשים וגם על גברים שסובלים מהתקרחות ונשירה כאשר התהליך כולל גם השתלה של זקיקי שיער שהינם אמיתיים בתוך הדרמיס כך שהשיער יכול לצמוח והתוצאה היא תחושה של שיער טבעי. השתלות השיער כיום הן חדשניות ומתקיימות בכמה טכניקות מוצלחות, פופולריות ומתקדמות שמביאות לתוצאות איכותיות עם שיער טבעי שממשיך לצמוח וכמעט ובלתי אפשרי לראות שהייתה השתלה או התקרחות קודמת.

אילו שיטות קיימות כיום להשתלת שיער?

כיום ישנן שתי שיטות חדשניות להשתלת שיער ויש להן יתרונות רבים בעיקר בשל העובדה שהן הביאו למהפכה משמעותית בתחום השתלות השיער גם לנשים וגם לגברים:

  • DHI– שיטה זו היא למעשה השתלת שיער ישירה וזו אחת מהטכניקות הכי חדשניות להשתלת שיער. היא פותחה ממש לאחרונה ומתבצעת באמצעות עט ייחודי שנקרא צ'וי. התהליך מתבצע כך שהשתלים שמתקבלים מהאזור התורם ממוקמים בעט הייחודי ולאחרי כן מושתלים באזור המצריך השתלה. העטים פותחים ערוץ אופציה ייחודית להשתלה ומשמשים להשתלת כמה שתלים במקביל מה שהופך את השיטה ליעילה ומהירה.
  • השתלת שיער על צלקות – לאנשים רבים יש צלקות שהופיעו בגלל סיבוך של תהליכים רפואיים שונים, כוויות, או פשוט כי הן קיימות. הצלקות מגיעות גם אחרי מחלות עור, פרוצדורה רפואית זו או אחרת או ניתוח. באזורים כמו אזור הזקן, הקרקפת או הגבת הצלקות בולטות יותר בגלל הניגודיות בין השיער לבין הצלקת. כיום יש אופציות לטשטוש צלקות. כשצלקת ממוקמת באזור שהוא עשיר בשיער אפשר לטפל באמצעות השתלת שיער המובילה לתוצאות איכותיות וטובות. בשיטה זו הרופאים המיומנים והמוסמכים מבצעים השתלת שיער בצלקות כאשר הזקיקים מהחלק האחורי ומהצדדים של הקרקפת נחלצים באופן מושלם זה אחר זה ומושתלים באזור של הצלקת כך אי אפשר לזהות אותה אפילו כאשר מסתיים התהליך. התהליך מתבצע עד 4 שעות ותחת הרדמה שהינה מקומית בלבד. הוא ללא כאבים והמטופל נשלח הביתה בסיום התהליך ובמעקב של הצוות הרפואי והרופאים המטפלים בו.

למה כולם רוצים השתלת שיער?

זה לא סוד ששינויים חיצוניים מביאים גם לתחושה טובה פנימית ולכן בין אם אתם עוברים השתלת שיער בישראל ובין אם אתם עוברים טיפולי שימור שיער אפשר להבין למה אתם רוצים לעשות את השינוי האיכותי הזה. כאשר אתם עושים שינוי כל כך חשוב גם ברמה האסתטית, אתם משפרים לעצמכם את איכות החיים. זה לא סוד ששיער זה כוח מנטלי, הוא גורם לנו להרגיש טוב יותר, שומר לנו על עור הקרקפת ומאפשר לנו לשנות את סגנון המראה שלנו בין אם בצבעים, סגנונות של תספורת ועוד. כאשר אתם מבצעים השתלת שיער חשוב שתעשו זאת אצל האנשים הטובים ביותר על מנת שהתהליך יהיה איכותי ככל שאפשר.

אל תוותרו על איכות ומקצועיות

השתלת שיער זה לא דבר של מה בכך, כאשר אתם מבצעים תהליך כל כך חשוב ורגיש אין שום סיבה שתעשו זאת אצל אנשים שאתם לא יודעים עד כמה הם מקצועיים ולכן כאשר מדובר בבריאות שלכם אין מקום לספק, בדקו היטב חוות דעת מקצועיות, דאגו לקבל אינדיקציה מלאה על אנשי המקצוע וכך תוכלו באמת להיות רגועים. DNG היא מהקליניקות המובילות בתחום השתלת שיער בישראל ובה תוכלו למצוא את הצוות המקצועי והטוב ביותר של טכנאיות ורופאים המבצעים את מיטב השיטות להשתלת שיער באופן מושלם ובהתאמה אישית. כל לקוח מקבל יחס אישי וחם ולצד מקצועיות ברמה גבוהה. צרו קשר כבר כעת לשירות אדיב וסבלני ולתוצאות איכותיות בהתאמה אישית.

מחבר

גל שני

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ד”ר קרולינה נלינגר
    איך אני יכולה לעזור לך ?
    ד”ר קרולינה נלינגר
    שלום 👋

    איך אני יכול לעזור לך?
    15:05
    התחל שיחה
    השאר פרטים ונחזור אלייך תוך כמה שעות