חדש

הדמיית שיער או השתלת שיער – מה עדיף?

הדמיית שיער או השתלת שיער

נשירת שיער והתקרחות הן תופעות נפוצות הגורמות למצוקה אצל גברים ונשים כאחד. בעוד שפתרונות רפואיים כמו השתלות שיער מציעים מענה של ממש, הדמיית שיער הפכה בשנים האחרונות גם לפתרון איכותי המבוקש על ידי רבים. מה עדיף, הדמיית שיער או השתלת שיער ולמי זה מתאים מלכתחילה? כל תשובות כאן.

הדמיית שיער או השתלת שיער – מהי הדמיית שיער?

הדמיית שיער היא למעשה קעקוע קוסמטי מיוחד המתבצע על הקרקפת. בשונה מקעקועים רגילים, בהדמיית שיער מוחדרים פיגמנטים לשכבה העליונה של העור, האפידרמיס, באמצעות מחטים זעירות במיוחד. הפיגמנטים הללו מדמים את מראה זקיקי השיער הטבעיים ויוצרים אשליה של שיער מלא וצפוף. התהליך מתבצע במספר שלבים:

  • פגישת ייעוץ – השלב הראשון הוא פגישת ייעוץ עם מומחה להדמיית שיער. בפגישה זו ייבחן מצב הקרקפת והשיער, תוך תיאום ציפיות והתאמת הטיפול לצרכים האישיים של המטופל.
  • תכנון – לאחר פגישת הייעוץ, המומחה ייצור תוכנית טיפול מותאמת אישית. התוכנית תכלול את בחירת הפיגמנט המתאים ביותר לגוון העור והשיער, קביעת עיצוב קו השיער הרצוי, וכמות מספר המפגשים למטרת טיפול מושלם.
  • ביצוע – הטיפול עצמו מתבצע בדרך כלל בשניים עד ארבעה מפגשים בהתאם לגודל האזור המטופל ולצפיפות השיער הרצויה. כל מפגש אורך מספר שעות ובמהלכו מוחדרים הפיגמנטים לקרקפת באמצעות מכשיר מיוחד.
  • החלמה ותוצאות – לאחר כל מפגש הקרקפת עשויה להיות מעט אדמומית ורגישה אך תופעות אלו חולפות לרוב תוך מספר ימים. התוצאה הסופית של הדמיית השיער מתקבלת לאחר מספר שבועות, כאשר הפיגמנטים מתייצבים והקרקפת מחלימה לחלוטין.

הדמיית שיער היא פתרון אסתטי יעיל ומהיר להתמודדות עם נשירת שיער והתקרחות. עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בטיפול קוסמטי בלבד שאינו עוצר את תהליך נשירת השיער.

השתלת שיער – מהי ואיך היא מתבצעת?

נשירת שיער והתקרחות הן תופעות נפוצות הגורמות למצוקה אצל גברים ונשים כאחד. בעוד שפתרונות קוסמטיים כמו הדמיית שיער יכולים לשפר את המראה החיצוני השתלת שיער מציעה פתרון רפואי של ממש המאפשר להחזיר את השיער הטבעי שאבד. השתלת שיער היא הליך כירורגי זעיר פולשני במהלכו נלקחים זקיקי שיער בריאים מאזור התורם שזהו בדרך כלל החלק האחורי של הקרקפת ומושתלים באזורים המקריחים. זקיקי השיער המושתלים ממשיכים לצמוח באופן טבעי ומעניקים למטופל מראה שיער מלא וצפוף. השתלת שיער היא פתרון רפואי יעיל וקבוע לנשירת שיער והתקרחות, המאפשר להחזיר את השיער הטבעי שאבד. עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בהליך כירורגי ולכן חשוב לבחור מומחה מיומן ומנוסה על מנת להבטיח תוצאות מיטביות.

איך יודעים במה לבחור?

אנחנו מבינים למה אתם מתלבטים בין הדמיית שיער או השתלת שיער על צלקות כי אחרי הכל מדובר בצעד שמשפר את איכות החיים שלכם ברמה הגבוהה. הבחירה בין השתלת שיער להדמיית שיער היא החלטה מורכבת התלויה בגורמים רבים. השתלת שיער, הליך כירורגי בו זקיקי שיער בריאים מושתלים באזורים דלילים, מציעה פתרון טבעי וארוך טווח להתקרחות. התוצאה היא צמיחת שיער אמיתית, המאפשרת עיצוב וגמישות. עם זאת, ההליך שונה בעלות שלו מהדמיית שיער, דורש זמן החלמה ויכול להיות כרוך בצלקות. בנוסף הוא מתאים בעיקר למי שסובל מהתקרחות משמעותית ובעל אזור תורם בריא.

לעומת זאת, הדמיית שיער, הידועה גם כמיקרופיגמנטציה היא הליך לא פולשני בו פיגמנטים מוחדרים לקרקפת ליצירת מראה של זקיקי שיער קצוצים. זוהי אפשרות מהירה, זולה ופחות פולשנית מהשתלה המתאימה למי שסובל מדלילות שיער או רוצה להסתיר צלקות. התוצאה היא מראה של שיער מלא ומגולח, אך היא אינה שיער אמיתי ודורשת תחזוקה תקופתית. כמו כן, היא פחות מתאימה לבעלי שיער ארוך או למי שרוצה גמישות בעיצוב השיער.

הבחירה בין השתלת שיער להדמיית שיער תלויה במצב ההתקרחות, התקציב, ההעדפות האסתטיות וסף הסיכון. חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום שיכולים להעריך את מצבכם האישי ולהמליץ על הפתרון המתאים ביותר עבורכם. זכרו שלכל אפשרות יתרונות וחסרונות וההחלטה צריכה להיות מושכלת ומותאמת לצרכים האישיים שלכם. הקליניקה של DNG כאן עבורכם. צוות מקצועי ומיומן בעל ניסיון, וותק, הכשרה וידע בינלאומי נמצא כאן עבורכם על מנת להתאים לכם את הטיפול הנכון. צרו קשר עוד היום לקבלת שירות אדיב וסבלני לצד מקצועיות ברמה גבוהה. כי חשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר.

 

מחבר

גל שני

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ד”ר קרולינה נלינגר
    איך אני יכולה לעזור לך ?
    ד”ר קרולינה נלינגר
    שלום 👋

    איך אני יכול לעזור לך?
    15:05
    התחל שיחה
    השאר פרטים ונחזור אלייך תוך כמה שעות